onsdag 13 januari 2010

#Vart tar bajset vägen sen?

...iii sjön tror jag?

Värst vad många besökare jag hade idag då, när jag skrev om bajset imorse och allt! :)

Jag mår i alla fall bättre nu. Har tillbringat dagen med att läsa hundra sidor ur boken Jag är wanted (vilken jävla kanon bok och vilken jävla nervositet jag får av den!! Har skrikit åt Tommi att "JAG BLIR SÅ JÄVLA NERVÖÖÖS" jag vet inte hur många gånger) På kvällningen har vi diskuterat försäkringskassan, sjukbidrag och sopan Fredrik Reinfeldt eller hur fan han stavas (som om jag bryr mig, jävla svin) Utöver det har vi tränat lite boxning, sparkar och hur man håller garden. Det är ju trots allt mitt första MMA pass imorgon.

Och hörni, på fredag blir det Snabba Cash! Fan vad kul det ska bli (det låter som att jag har läst böckerna och är värsta insatt men det har jag inte utan jag är bara jävligt insatt i Joel Kinnaman, eller intresserad kanske man ska säga)

Godnatt! För er WoW intresserade så kan jag meddela att jag håller på att levla upp min Blood Elf Hunter: Åkesjänta med sin pet: Lurvpösen. Det går fort att levla och kul är det och dör gör man nästan aldrig. Ska satsa på lvl 80 innan.. hm, ja. Vilket datum ska jag sätta? Det får ni bestämma, som en liten utmaning.

GODNATT PÅ RIKTIGT NU.

Inga kommentarer: