onsdag 20 januari 2010

#Larry på plats!


Här är Larry. Vi har ju blivit med fisk kan man säga. Han är en soft liten krake som passar bra då Tommi är allergisk (Snart slår jag sönder det jävla ordet för fy fan vad jag hatar den där satans piss allergin!! Jag skulle kunna mörda den jäveln! Allergin alltså. Och jag får svära precis när jag vill! TUR VA!)

Inatt sov jag hos mamma och pappa med katterna mina. Molle fångade handbollsspelare på tv´n och Kråkan spanade på råttan som vi trodde inte fanns förns mamma skickade ett sms idag och skrev "Efter mån av väntan är lyckan gjord för Kråkan! Hon har tagit sin första råtta:) Hon tog den under sängen stolt som en tupp. Pappa fick inte ta den förän hon bitit ihjäl den, nu går hon och letar". Grattis Kråkis älskling! Hon har ju spanat på den där råttan i flera månader nu, suttit och väntat och väntat...

Mitt poesi skrivande är i full fart och hej mä er!

Inga kommentarer: