fredag 8 januari 2010

#MMA åredär

Godmorgon!

Igår var jag och Tommi på MMA träningen, som första gång tittade vi bara på eftersom Tommi fortfarande är sjuk och att jag var lite nervös av mig. Men träningen föll mig precis i smaken så på nästa torsdag börjas det! Det ska bli så jävla roligt. Kommer väl komma hem helt blåslagen men det gör ingenting. En sak jag inte förstår är hur det ska bli med min kondition, jag har sån USEL KONDIS. Men jag har blivit av med rökningen i alla fall, har inte rökt sen oktober och det känns mer än bra. Nästa vecka är det Mia som ska vara instruktör:) Jag måste bara hitta ett par snygga shorts!

Hittat en folkhögskola som jag tycker verkar vara intressant.. http://www.farnebo.se/ Vet inte riktigt vad jag vill göra efter Västerberg. Jag är inte redo för att slänga mig ut i arbetslivet än.. Jag känner att jag vill göra något som jag vill göra innan. Det första jag ska göra när skolan börjar igen är att fråga vilken linje det är som ska åka till Tanzania, om det finns möjlighet att göra det även nästa år vill jag söka till den linjen och ge mig in på det.

Sådetså!

1 kommentar:

sofia sa...

åhå haha den där skolan hade jag tänkt gå på också!