söndag 5 april 2009

allt möjligt

gårdagens illamående gick över efter jag tryckte i mig några tuggor med sallad. det räckte för att jag skulle få energi till kvällen. mia kom hit och vi sjöng abba på singstar, sedan gick vi upp till min granne och jag tog oskulden på att lira trummor på guitarhero. jag är rätt så jävla lättlärd ändå måste jag medge.

sedan bar det av till krogen och dansa loss för att sedan avsluta kvällen med den oskrivna lagen -sibylla!

där träffade jag kråkans förra ägare. jag blev så glad att han sa "jag ångrar inte en sekund att jag gav bort kråkan till dig. för jag lovar dig att hon har aldrig haft det bättre så som hon bor nu" det kändes skönt!

om en kvart kommer mamma och hämtar mig. jag ska övningsköra till torsåker till min moster. vill stanna och köpa en daimglass på vägen tror jag för fan vad det skulle knulla i mun! (ursäkta språket)

hejdårå

Inga kommentarer: