torsdag 9 april 2009

av och på.

..och så var det den återkommande känslan om att det är någon -eller något som saknas i mitt liv. jag är aldrig nöjd! jag antar att det är så här:

när jag faktiskt är nöjd, är jag uppe i högvarv, jag är på rosa moln av såna kraftiga lyckokänslor, jag känner inte känslorna -jag lever i dem, de är så påtagliga och intensiva. jag koncentrerar mig och fokuserar så pass mycket att jag får feting ångest efteråt, jag får ingen ork eller energi över.. och det suger! jag är antingen eller. jämt och ständigt. antingen är jag av -eller så är jag på. det finns inget mellanting!!!! det har aldrig funnits något mellanting.

och jag fucking hatar det.
jag tror inte ni kan förstå.

idag har jag legat på sängen hela dagen, jag trodde att det var feber, att jag höll på att bli sjuk -ja kanske är det så. eller så är det utmattning. jag är så jävla manisk emellanåt att det är sjukt. jag ser det så tydligt idag. som ett solklart rutmönster.

Inga kommentarer: