torsdag 23 april 2009

kråksången



idag är jag så förbannat glad. promoe har gjort det på svenska igen och jag blir helt.. helt nostaglisk, lyrisk.. upphettsad! vilken jävla känsla att få höra honom tillsammans med pstq, organismen timbuk och supreme igen.. dessutom är magnus betnér med på slutet av en låt. jag går ner på knä och bugar. skönaste plattan jag har hört på länge! !!
senast jag satt och diggade promoe på svenska som mest var väl runt 2000. sjukt kass kvalité och låtarna botaniska, jag sköt palme, ring snuten, barn av vår tid och sedlighetsroteln gick så hett att jag nästan tappade andan. nu är mannen tillbaks, på det språk han levererar och hanterar bäst enligt mig.

taaaaaaaaaaaaaack!!!!!!!!!!!!!!!:D

dagen är så jävla gjord. dessutom får jag mina härliga glajjor med posten snart..



Inga kommentarer: