lördag 4 april 2009

:)

denna dam har verkligen förgyllt min tillvaro! känns så roligt att jag har hittat en ny vän:) det är inte ofta sånt händer då jag är så kräsen och tröttnar fort (ja det låter hemskt jag vet) men så är det inte med mia! något som förvånar mig är att jag till och med tar mig för att göra spontana saker med henne. jag hatar att göra spontana saker om det inte är jag själv som bestämmer dem, men när hon frågar så tänker jag"varför INTE egentligen?" och sticker iväg på diverse grejer. jag brukar alltid vilja ha en viss tid på mig för att förbereda mig mentalt på sakersom ska ske. äntligen har jag lyckats bryta den rutinen - i alla fall lite:) och det känns otroligt positivt för mig!!

den här dagen är underbar. solen skiner, jag pärlar peacemärken, taggar inför min kommande träning (mia ska hjälpa mig att lägga upp ett bra schema då jag behöver bli lite fastare på vissa ställen samt få bättre kondition, min viktnedgång var inte bara positiv, jag har ingen ork kvar i kroppen, blir spyfärdig av att springa till bussen tex, klen skakig och magen och låren behöver bli fastare, det är klart att det syns på kroppen när man har rasat 13 kilo utan att ha tränat)

ikväll ska jag och mia ut på lobby och dansa! riktigt roligt ska det bli!

nu lyssnar jag på kent med öppen balkongdörr och känner doften av VÅR.

1 kommentar:

Mia sa...

tack så otroligt mycket för dina varma ord. Vart tårögd när jag läste det :D Jätte kul att du vill vara spontan med mig, väldigt svårt att hitta folk som är det. Det klickar ju bara upp saker i huvudet på mig som jag vill göra, men nästan aldrig nån som vill/orkar el kan. Verkligen kul att du blivit min vän Sophie. Syns om nån timme....kramar