torsdag 30 april 2009

timmy


jag vet inte om det här är bra. "timmy" kikade förbi, fick mina gamla allergitabletter och sa hur smal jag hade blivit (inte på ett äcklat sätt utan mer som en komplimang) han kramade mig 2 gånger (frivilligt och ivrigt) sa att vi borde ses någon dag för att pärla och pyssla. jag vill så gärna. (egentligen vill jag inget hellre)


men det betyder att gamla vänner skulle kunna vävas in i våra träffar. jag vill bara träffa honom, pratade om det som var förut. inte träffa de andra. det kanske går ändå, utan att de skulle bli inblandade, det kanske inte går.

jag vill i allafall träffa honom en gång till, i lugn och ro.. pärla och prata. försöka få honom på fina tankar.

men jag vet inte om det är bra. just nu känns det bra, det kändes bra i nuet när jag knarkade också, men efteråt, var det bra? svar nej.

så jag vet inte om det är bra, jag tänker inte på risken för återfall, jag vet bara inte om det är bra.. förstår ni vad jag menar?

Inga kommentarer: