måndag 6 april 2009

gammal ångest

gottegrisar som ni är så ska ni få ta del av några inlägg från min gamla dagbok, fylld av ångest och djävulskap.

"åh ni kan inte ana vad jag var med om igår, känns som hela bin ladens krig. fick psykos, min första och verkligen RIKTIGA. slog mina knogar blodiga och pratade med lådsas vänner som inte fanns där (fått det intygat idag). sen gick jag ut, med min väska på ryggen, vet inte vad jag skulle. men nycklarna var inne i lägenheten så jag kom inte in, jag försökte prata med folk som satt i bilarna utanför (det satt inte en käft där, tror jag) om att få skjuts till mamma. så jag drev omkring överallt i 3 h... helt väck, utan någon anledning..idag bränns knogarna och är fortfarande lite skärrad."
__________

"sovit 12 timmar nu, det var väl vad jag behövde.stack till sjukhuset igår, o pratade om psykosen och fick remiss till röntgen i gävle, men den var bara stukad och inte bruten..ligger o ser på prison break med mamma nu på morgonen, ska se ett till snart.
Sen drömde jag om *******, det var mysigt, vi trippade på svamp. Han vart helt underbar då"
____________


"hm, styrelsen kom hit och knackade på och påstod att grannarna hade klagat på mig, att jag hade fester osv? haha! värsta jg hört på länge, jag har inte haft fest sen jag bodde på bryggargatan.. så sa dom att det hade suttit en tjej utanför och skrikit en måndagsnatt, förstod direkt att det var jag. det var många som hade hört det. sa till dom att det var jag och att jag hade psykos, men jag menar; vart fan är sverige på väg när ingen ens kan hjälpa mig när jag sitter mitt ute i natten med lite kläder och vrålskriker?:S fyfan säger jag bara.."

__________

"tror fan att jag tuppar av snart! vilket jävla helvete jag har det just nu.låg vaken fan hela morgonen och tänkte på allt skit som är jobbigt, varför jag inte är som alla andra, varför just jag inte kan koncentrera mig på saker och gå i skolan som vanligt folk och vara glad och inte tappa humöret för små skit saker som att någon sitter och visslar bara. hur jag ska palla av att gå klart skolan och om jag ens vill fira studenten tillsammans med denna äckliga klassjävel som inte ens hejar på mig någon gång. jag tänkte på att läkaren sa till mig att det fanns inga tvivel om att jag inte har adhd. alltså är det kanske 80-90% säkert att jag har det.. kommer vara borta i fyra dagar från skolan för att göra utrediningen. hur jag ska klara av fan allt jävla HORHELVETE. "

_______________

"jag drömde att jag rökte och snortade heroin, vaknade i en pöl med svett, nu är jag sjuk. tänk att jag fick riktig at av att bara drömma.tänkte när jag vaknade "schysst, då har jag lite hors så jag överlever veckan" och kollar i fickan på mjukisarna, endast tomrum där då.
jag hatar det här livet.

jag saknar känslan av att bara slänga i mig en massa stavar och bara glida runt och skita i allt.. jag saknar väldigt många känslor men framför allt den. vita substanser är kärlek.."

_____________

"ah jag har då haft 3 yra dagar med bland annat ***** **** och *******:) kul har vi haft det, minst sagt!jag ramlande ner från sängen o slog i ryggraden i sängkanten, ******* asgarvar o säger "köör mig till psyket förfan där här är ju bara för mycket" haha:)

har köpt mig en röd julgran"

________________

"jo jag är väl fortfarande sjukt förstörd från igår, fick panikångest här hemma hos mamma o skrek o grät o sa att jag bara ville knarka mig sönder och samman, slocknade på soffan 18, vaknade 20 och gick upp och la mig, och nu vaknade jag.. känner mig sjukt dåsig.men god jul alla där ute.

nu ska jag göra mig julfin med klänning och sånt..
hahaha ringde ******* nyss.
jag: "vad händer imorgon då?"
*******: "jaaa det är ju den stora frågan"
jag: "jaa det är ju det"
*******: "vad händer imorgon då?"
jag: "jaa det är ju den stora frågan ju"
******* "vi får väl gifta oss då, knarka, äta kex eller bara spela dumma"
hahah yyyyyyrt värre

_______________

"ja jag trodde att hela mitt inre skulle brinna upp idag, har mått som jag vet inte vad hela kvällen, svärt och skrikit på lilla minsta sak som gjort mig irriterad. är så jävla trött på detta liv nu, gå och oroa sig för sina vänner jämt och ständigt och framförallt sig själv. allt går ut på att jaga jaga jaga och sedan ljuga och manipulera, men det är ju trots allt det vi är bäst på. för.. ingen kan ljuga som vi, eller vad tror ni?har hur som helst en sån förbannad ilska som bara vill ut och etsa sig fast i allt och alla..nästan..

träffade ******* idag, satt i hans pundiga bil och lyssnade på musik, så berättade han om en dag då han suttit hemma o babblat i walkietalkies, så hade han sags "nojjan till kojjan kom" tror ni inte någon svarar då?!:D haha tokfan blev rädd o stängde av skiten...


sophie säger: hahaha ringde ******* igår så utbrister han "ÄR DET NYÅRSAFTON IDAG?
***** säger:haha. vad är ni för virrpannor där borta? :D ena dagen slåss ni med kniv, köar med kofot i högsta hugg, virrar runt flaniga på stan, nojjar om nyårsafton osv. sandviken är en skön plats:D

________________

"är på sånt ovärt humör idag att det kliar och sticks i hela kroppen och jag skiftar mellan att gråta och spänna käkarna allt vad jag kan.ja jag fick ett stort jävla utbrott på en psykkärring idag på sjukhuset, hon tyckte att jag skulle lämna urinprov nu på en gång istfället för imrogon då jag har tid, hade ju förfan precis pissat o lämnat prover till HC, så jag blir tokig kutar ut från rummet och smäller i dörren hårt som fan, hon kommer fram till mig när jag sitter och skakar och gråter och jag skriker "OCH DU BEHÖVER INTE ENS KOMMA HIT FÖR DIG VILL JAG INTE PRATA MED" "du behöver inte prata med mig heller" "NÄ DÅSÅ, STICK".

sen åkte jag ner och tog ut min penicillin mot urinvägsinfektion och såg 3 tokhöga jävlar varav en var från na möterna.. avis?jag hatar hela jävla världen idag och vill inte prata med nån ALLS egentligen. är så jävla förbammaa¨å'trfewräpsktgs&# 228;dgjöfdljhfdLÖjhöfdljhöf ldjjhöfdljhhfjlöflödjh "

___________________


"vilka helvetesdagar;<>"Jag har en del saker att ta itu med i mitt liv, men jag börjar redan ikväll... Med att sortera mp3-mappen på datorn...:P"


"
en helvetes natt men trots det har jag tagit hand om kråkan som om hon vore mitt lilla barn, har nog nästa bara gråtit och glömt alla dagar. men hur som helst så var jag på akuten pga magen inatt, från elva till 04 var vi där, kom dit helt hysteriskt gråtande o hyperventilerande och det enda dom gjorde var att känna på magen, ta blodprov som jag höll på o dö av, och en voltarenspruta i skinkan, jag hade även urinvägsinfektion igen, så jag får dras med det här helvetet igen, och läkarjäveln kunde inte lägga in mig heller.. skojar du om jag skällde du honom eller? slet på mig jackan o tog väskan och sa fula ord åt honom och sprang där ifrån.

nåja, kråkan leker med sin älskade boll hela tiden men den åker under soffan för jämnan så jag får leka räddaren i nöden och dra fram ficklampan och få fram den. jag älskar dig kråkan.

och jag vill bara avsluta denna blogg med att jag är glad över ert stöd och att ni finns, är så rädd om er; L, A, N, R, N och även M trots våra duster. (Men framför allt min älskade mamma som har gjort så mycket för mig denna vecka, tror ingen annan mamma skulle ställa upp så som hon har gjort, gråter nästan bara när jag tänker på det..., tack mamma jag älskar dig,tack.

och jag grät och applåderade när Nina på west end star vann, hon är min stjärna, min idol, jag ska bli som dig en dag, en dag ska jag också bli något bra... bara jag klarar av den här början av livet först. det här vart långt, puh... ta hand om er alla.. we can be heroes, forever and ever..."

"jag fucking hatar det här livet!! orkar inte ett skit mer, alla jag börjar fatta tycke för lämnar mig, alla! på ett eller annat sätt, även om det är på ett bra sätt så lämnar de mig iaf, oavsett om det är behandlingar, avgiftningar eller uppsägd bekantskap.. nu gråter jag, jag gråter och gråter, hela kroppen värker och bara jag vet varför.

Why is she ashamed?
Not the one to blame
The white line on mirror glass
Invites
To more drinks
More sex and drugs more figh

ttänk om allt var annorlunda, jag känner mig som en påse med skit rent ut sagt, helt förstörd, det kanske inte syns, men det känns! orkar inte mer, jag vill också vara bra på något, jag vill också vara en bra förebild. men istället är jag stämplad som narkoman och lär lämna pissprov en gång i veckan, det är för fan förnedrande. dessutom har jag antagligen en sjukdom som heter ADHD som jag kommer få arbeta mycket med när utredningen är över, alltså; ännu mer mediciner och nä nu ger jag upp..äckliga jävla helvetes liv.det jag vill, det jag verkligen vill nu, är att skjuta i mig horse i venen, luta mig tillbaks och känna de orgasmliknande känslorna i kroppen.. men det är ju bara vad jag vill, det. hepårä"

Inga kommentarer: