måndag 17 augusti 2009

HALLÅJ HUR STÅRETILL??

jodå med mig är det bra om det är någon som undrar:P

kom hem från tommi imorse. vi tog åtta tåget tillsammans, dock hoppade han av i uppsala för att jobba och jag fortsatte mot gävle. det har varit underbara dagar tillsammans med dig mitt hjärta!

idag har jag haft en dubbel körlektion. jag har inte kört sen maj tror jag? och gissa vad.. de sa att jag i princip var färdig med körningen, att jag bara skulle komma ikapp med teorin nu så att vi kunde börja boka in uppkörning och teoriprov. hejja mig! snart jävlarrrr.
men eftersom det dröjer ett tag tills jag får körkortet så har jag nu äntligen funnit en cykeljävel. en rosa, AMSTERDAMCYKEL haha. den är bäst och den ska jag hämta imorgon.

annars så pärlar jag lite beställningar. 330 kronor in på kontot idag eller imorgon för 6 stycken kylskåpsmagneter:P han fick lite rabatt..

jag är så äckligt trött och jag funderar på om det är värt att ta en powernap eller om jag ska fortsätta med mitt pärleri när ändå manin är igång?

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag vill också ha en rosa cykel, eller okej jag har ju en rosa cykel, men egentligen vill jag ha en kronan ^^

T sa...

Saknar dig redan. Längtar tills vi ses igen älsklingen. <3

Johan sa...

Mer pärlor! Skaffa synthdreads igen så du kan matcha upp din nya ride lite!