måndag 24 augusti 2009

speed

kanske har varit lite väl speedat idag för min smak. ni skulle ha sett när jag lagade maten, hade kommit ut från duschen, slängt på mig mjukisar i ett jävla tempo, jag hade inte ens tid att ta på mig en tröja för jag fick för mig att maten skulle bli klar as fort (varför liksom?) så jag lagade mat i mjukisar och bh. lök flög hit och dit, höll på att tappa alla grönsaker på golvet och samtidig bredde jag en macka som jag hettsåt mellan varven, jag var för stressad för att ens dela en jävla buljong på mitten så det fick bli en hel fastän det stod en halv i receptet.

jag har speedat omkring med en massa andra saker också. men det ska inte ni bry er i:)

imorgon blir det skrivövningar i skolan. äntliigen.

träffade en "bekant" eller vad man ska säga idag, hon går i min klass. jag blev väldigt glad över det och jag gav henne lite vägledning som både hon och hennes flickvän såg ut att vara mycket tacksamma för. jag är glad att jag kan hjälpa till med något efter allt som jag har varit med om. vi åt på thairesturangen i storvik idag.. hon är lika impulsiv som jag, ska bli mycket intressant att se hur våra samtal kommer att skena iväg om dagarna i skolan, kommer nog att vara som ett flipperspel:) kul att träffa någon som är så lik mig själv.

tänkte så här jag, att eftersom vi har skrivardag på fredagar och jobbar hemifrån, så åker jag till tommi på torsdagen och åker hem på söndagen. tommi jobbar på fredagen så jag får i lugn och ro tid att skriva min uppgift.. jag måste träffa honom. jag bara m-å-s-t-e.

jävlar, har glömt att låsa in min rosa cykel i förrådet.
hej-ny-duschat-skatbo-i-håret-hoppas-att-inga-grannar-är-ute-så-de-ser-mig-i-detta-skick

Inga kommentarer: