onsdag 12 augusti 2009

kaos på besök


















det visade sig bli en jobbig dag igår. men vi red väl mer eller mindre ur stormen tillsammans och tog tåget med henke till stockholm och kungsträdgården där tommi hade sin spelning. först träffade vi micke från vaken.se och kevin zaar vilket jag tyckte var väldigt kul! intressanta människor minst sagt. efter vi sagt hejdå åt dom gick vi iväg och fick våra backstage armband och gick bakom och väntade.. det blev tommis tur att gå upp på scenen och vakterna visade henke och mig vart vi fick stå och fota. tommis intro var sjukt mäktigt och resten av spelningen var kanon! lite halvdöd publik men tjejerna längst fram var som galna haha. jag såg att det var många äldre som stod och lyssnade och diggade med vilket gjorde mig positivt överraskad. kevin zaar stod nästan längst fram och filmade tommis spelning och självklart såg jag en helt insnöad renegade stå och hoppa och sjunga med även;) härliga lirare!
efter spelningen blev det att ta tåget hem, vi fick vänta en timme på stationen så jag roade mig med att mata duvor med chips och jag fick även en medarbetare på 3-4 år lite senare.

jag hade lila fötter när vi kom hem och vi myste ner oss med ljus vare sig vi ville eller inte;) en fin avslutning på en LÅNG dag tyckero jag. jag älskar dig min kärlek. du är bäst på det du gör!

Inga kommentarer: