onsdag 19 augusti 2009

skinnejäcke


faktiskt så ångrar jag mig lite angående mitt påstående om hösten. jag längtar nog lite i smyg, efter alla färger, att få ha på sig lite varmare kläder, snygga sjalar, mössor osv.. att få mysa i höstmörkret med tända ljus.. fasiken det ska bli rätt nice ändå!


imorgon kommer jag att vara död.
men på fredag lever jag igen förhoppningsvis.
halv ett imorgon blir jag sövd.. nåja. det blir nog bra.


kommer dock se ut som en tandlös luffare. HEJ VÄRLDEN HÄR KOMMER ETT ÄCKEL:)


(idag har jag köpt mig en fin brun skinnjacka med huva. jag köpte en svart skinnjacka förra året som jag älskade/älskar. men det var storlek L på den och den har ju blivit på tok för stor, den jag köpte idag var storlek S. satt mycket bättre)


adjöken och nu ska jag snart trotsa lite genom att spela på min alliance gubbe :$ paladin är skiten!

Inga kommentarer: