måndag 24 augusti 2009

joll

tick, tack, tick, tack från två olika klockor varav en som ska väcka mig runt 08. men för att väckas så måste man sova och jag kan inte somna! jag har läst en bok, jag har pendlat i en timme, jag har googlat på allt från underkläder till chakran, jag har försökt sova, jag har funderat över morgondagen och alla nya intryck, jag har tänkt på hur mycket jag saknar tommi.

hej tommi mitt-i-natten. jag saknar dig så mycket att det svider PÅRIKTIGT i mitt bröst. jag tänkte skriva längre men jag kan inte för då börjar jag gråta och jag orkar inte gråta för då tar det bara längre tid innan jag somnar.

så nu ska jag sluta PLICKA OCH LÄMNA DEN HÄR DATAN IFRED FÖR DET ÄR BA JÄVLA JOLL JA HÅLLER PÅ MED IALLAFALL

...JOONATHAAAN
sluutaöööuuhh

1 kommentar:

T sa...

Hoppas du somnade till slut älsklingen. Saknar dig med.. och jag skrattade HÅRT åt "slutaöööuuhh!" hahahaha!