måndag 15 december 2008

Abs


Kallsvettas och har drogsug. Var ett tag sen sist och jag är verkligen inte glad att träffa dig, drogsuget alltså. Det är bara att försöka rida ur den här galna stormen och sluta tänka bakåt. Jag hatar när jag kommer i en sån här fas, mitt tänkande blir allt annat än jag. Beroendepersonlighet. Glöm inte det. Ska jag sova ska jag försöka sova eller ska jag se på femman? Jag vet inte. Jag är i alla fall glad att jag fick vg på mitt prov i fredags. Politik kanske är min grej ändå, fast ändå inte. Nu får mina galna tankar sluta bråka så jag får ro i kroppen. God natt.

2 kommentarer:

Hasse Arvidsson sa...

Brunnen

För att få upp vatten
ur en brunn
måste hinken
ner i mörkret.

Hasse Arvidsson

du kan kalla mig nilla eller maria,detta är en data så jag vill inte gå ut med namn än.eller kön på tex barn. sa...

hej jag vill bara ge dig en styrkekram jag kan riktigt känna hur du mår o tänker,,jag håller på att göra min sida men vet inte riktigt hur man gör så jag testar mig fram,,maskrosbarn kalar jag oss missbrukare vi ses ju som ogräs av dom flesta men vi är färgglada o starka innerst inne o det finns nog ingen så känslig mäniska som oss som ändå kämpar varje dag...