lördag 13 december 2008

jag kenner vad jag kenner

igår var det klassfest, och jag var där! mycket trevligt, vi böt julklappar och drack och drack och drack. jag lyckades snirkla mig ur alla frågor om varför jag har gått om, om varför jag har varit sjukskriven. jag vill inte berätta något om mitt dåvarande liv, jag vill inte att de ska ta avstånd från mig. så jag har valt att inte nämna en enda sak angående droger. det enda jag har berättat om är diagnosen, sen är jag en tom bok. de borde uppfatta mig som väldigt mystisk.. då får det vara så. helt enkelt..
jag kom hem vid 02 inatt. victor höll mig sällskap i väntan på bussen, mycket snällt! det var så kul att träffa klassen utanför skolan, se vilka personer de egentligen är. tack för att jag fick komma!


nu lyssnar jag på ett as skönt reggaemixtape, tack så mycket JahmalJr. jag vill skaka rumpan ;)
en dusch? en cigg? ett ligg? ja tack ge mig allt haha.

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Det var inte meningen att vara anonym.
www.goodlife.webblogg.se