söndag 7 december 2008

Lets go, to nightwishion mode


Sitter på bussen till båten nu :) kul ska det bli. Lyssnar på manu chao. Finns absolut inget inom musikväg som är bättre. Galen spansk reggae med upp och ner gångar. Jag får orgasm tror jag. Så nu vet ni hur jag ska tas menar jag ;) jag har en gammal film i min ipod med mig som jag tittade på nyss. Den är från feb 07 och d är med i den. Filmad i min lägenhet på morgonen, persiennerna var nerdragna och d drar en lina på min gamla glasskiva. Så ovårdad han såg ut, helt pundig och finnig. Sen filmades jag och mina ögon höll inte still på något. Jag stirrade på allt samtidigt och pratade forcerat. Samma natt som mackorna och när a skruvade sönder min skärm så det fungerade igen. Pund på hög nivå. Kom att tänka på detta för d påminner mig om manu så otroligt mycket. Så mycket minnen som dyker upp av låten el viento och framför allt me gustas tu. Stå i trapphuset sju på morgonen och vänta på dos. Sitta i mitt rum med massor av okända människor och nedvärdera mig med att hacka pulvet och prata om hur mycket min skalle rös. Trots att de är allt annat än drogliberala. Knarket var verkligen ett destruktivt sätt för mig att överleva på. Vill flytta till en annan lägenhet men jag vet inte om jag har hunnit bearbetat allt som hänt i min nuvarande lägenhet än. Får nog vänta en stund. Kan inte säga hej då än. Nu ska jag smaka knäck av malin och längta tills vi kommer fram ;) `men fo helvede tony. Du kan icke bare stå och säge nej. E det do eller jej som är psychic medium haer? Det e fo i helvede jej. Karsten Torebje! Lets go to nightwishion mode!` puss :)

Inga kommentarer: