fredag 19 december 2008

LOV

igår fick jag ett välförtjänt jul-lov. fast egentligen idag men jag har inte varit på någon jul-avlutning i skolan på gymnasiet förutom i etta, men då vart jag sur över att en tjej snodde min stol och vi spelade bara något löjligt spel. känns inte så värt att åka buss i en halvtimme för att bara gå till kyrkan, sedan hem. tyvärr jag orkar inte.
men något som gjorde mig själv förvånad var att jag orkade ta mig ner till bävergalan (skolans egna filmgala) förra veckan. jag har aldrig varit på någon sån tidigare, trots att jag har spelat huvudrollen i en av filmerna. hög på subutex filmen igenom ska det tilläggas.. blä

seriöst, jag tror jag är kär. jag pratar med världens vackraste tjej från finland, fast just nu bor hon i japan. jag har aldrig någonsin sett någon så vacker människa!! åh.

och idag fyller pappa år, grattis:)

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Underbart att du är kär.
Här har du en kärleksdikt jag skrev till min fru för länge sedan.

Jag hungrar kärlek
Jag vill se dig
höra dig
känna dig
lukta dig
smaka dig
Du har ammat
mina sinnen till liv.
Du kunde inte ha gett mig
en bättre giv.
Korten på bordet
Känslorna sköter rodret.
Nu förstår jag
varför katten spinner.
Apatin har förlorat.
Livet vinner.
Jag lever igen
och jag hungrar.

Hasse Arvidsson -85