tisdag 2 december 2008

mjo, nu har jag varit på hälsocentralen, tagit EKG (som visade normalt) och prover som jag får vänta en vecka på. läkaren jag träffade där trodde att det kunde vara något reumatiskt, eftersom både farmor hade det och pappa har det. att det har satt sig i bröstet men jag vet inte, tror ingenting över huvudtaget. fick naproxen utskrivet och tog 2 st för en timme sedan men har inte hjälpt. hallelujah för detta liv. älskart.

nu kommer kristian hit snart och han kan säkert få mig att glömma smärtan, han har fått sin charlotte perelli peruk nu också;D hihi.

och ett skott i nacken på läkare som är stressade, man hinner ju fan inte förklara ett piss.

1 kommentar:

Mia sa...

skönt att du fick komma och snacka med nån nångång iaf. så dom fick ta sina prover. hoppas dom kommer på vad det e som trycker ditt bröst.