måndag 29 december 2008

tack

jag måste få citera ett mail jag fick av en tjej för några veckor sedan, aldrig blivit så rörd av några ord tidigare.

"Jag låter mig nöjas med att säga:
Fan tjejen! Du är en vacker själ!!!

Vi kämpar alla för att gå mot mindre lidande...
Jag tror att du går i rätt riktning; du vågar känna, tänka & må...

Jag har varit inne och snurrat en del i dina texter...
Tror mig veta var du har varit ibland....

När sa någon sist till dig att du är beundransvärd???
Om inte; Så säger jag det nu.....
Du är värd att få beundran för allt det arbete du gör!!!!!!!!!!!

Stå på dig tjejen!!!
Det som är idag blir gårdag en annan dag....

Jag söker själv äkta varelser på denna planet....
De är svåra att hitta....Känner för dig.... av uppenbar andledning.......

Kram & respekt!!!*****"

Inga kommentarer: