söndag 21 december 2008

tarot.

godmorgon! idag kommer det bli en bra dag, det känns så..

tack vare kvällen igår har jag fått ny energi till kroppen och nya sätt att tänka på. jag blev nämnligen spådd i tarot kort. det kanske låter löjligt, att det är slumpen som avgör. men de kort jag fick stämde in så på mig. det är de som representerar mig. kreativitet och medvetenhet, kort och gott menade korten att jag ska ta tillvara på min kreativitet, det är den som får mig att vilja leva och det är det jag brinner för. och medvetenheten menade på att jag skulle sluta älta gamla minnen, där jag har sprungit och irrat i en mörk dimma. jag ska alltså försöka släppa det som varit och se framåt för då kommer ljuset inom mig börja brinna på riktigt, jag vågar inte leva fullt ut just nu, just för att jag bara tänker tillbaks. så jag tänker använda min kreativitet, skriva klart min självbiografi och sedan gå vidare med mitt liv. tyckte det var så jävla häftigt att jag fick just de korten, jag fick även ett till som jag inte minns vad det stod på, men betydelsen var att jag skulle dela med mig av det jag själv upplevt till andra, ÄR DET INTE SJUKT? ryser om armarna här..


det var nog allt för stunden. kram på er. ni som läser är underbara! tack
och förresten är hon den absolut vackraste i världen.

Inga kommentarer: