tisdag 22 december 2009

#Avatar





Hej bloggen, mina vänner och alla stolpskott där ute!

Jag lever. Men det är så mycket som händer just nu så jag har inte haft tid att sätta mig ned i lugn och ro för att skriva. Nu har jag det. Danne från Knivsta är här på besök. Vi kom nyss hem från Gävle och filmen Avatar som vi såg på bio, jag Tommi Danne och Sophie. Riktigt bra film! Det var längesedan jag blev så positivt överraskad som ikväll. Filmen var mycket lik WoW i karaktärer och miljö. GRYM FILM! Se den!

Ikväll har jag och Tommi klätt den röda julgranen. Det hänger en blå fin slinga i den med vitt glitter och silvriga kulor. Det ser så himla mysigt ut.

Igår kom min kära Annika hit. Vi hade inte setts på ett år eftersom hon bor i USA nu och jobbar som au pair. Vi har mycket att ta igen och prata om. Det var ett kärt återseende. Jag fick dessutom en väldigt fin present av henne som luktade såååå himla gott! En Victoria Secret body spray. Älskar den.

Nu ska vi sova allesammans. Jag skriver mer imorgon.
Godnatt!

3 kommentarer:

malin sa...

gud vilken mysig gran!! :)

malin sa...

gud vilken mysig gran!! :)

josefine sa...

fin gran :)
jag har också sett avatar, helt toppen!