söndag 13 december 2009

#Det smakar pegasus om den här!

Idag är det lucia. Och det känns att det snart är jul. Jag vill ta upp den röda julgranen NU och klä den i silvriga kulor och glitter. Jag har i alla fall startat dagen med en lussekatt och det får man göra när det är lucia!

Hur har det då gått med flytten?
Tommi och hans bror kom i fredags med alla saker. På kvällen sorterade vi allt samtidigt som vi såg på idol, men det var ingen spänning för man visste ju vem som skulle vinna. Igår var det en stor tvätt dag, och idag står det på schemat också. Har en hel kebenekaisehög i hallen av kläder. Sen ska vi väl fixa med skafferiet och sen måste jag skriva på mitt filmmanus. Ska göra alla scener.

Det är så himlans mysigt att vi bor ihop! Men jag längtar mest till när vi får klä julgranen tillsammans!

Småstadsliv 3 trailern har kommit, tror ni att jag blev som ett barn på julafton då? Dom här lirarna är ta mig fan de absolut bästa jag någonsin någonsin någonsin har sett! FY FAN VAD BRA. Och vi ska på premiären för 3:an!!! Hahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa

Det här är ju kört. Det här är ju riktigt kört. Den här får du inte igång e. Den här kommer du aldrig få igång du e. Om vi säger så här då: Du kommer aldrig få igång den här bilen Jannä!!



Haha. Mitt hjärta blir lyckligt.

Nu ska jag städa vidare för mamma och pappa kommer på en visit.

Hur mår NI?

Inga kommentarer: