lördag 5 december 2009

#Positiva saker

Som ni kanske förstod av mitt förra inlägg så flyttar Tommi in med mig på Fredag. Det kom väldigt snabbt men aldrig har jag varit lyckligare. Så dagarna fram tills dess ska jag fixa med mina garderober så vi båda får plats med kläder osv. Det är redan trångt som det är men jag är firnulig av mig så det här ska ordnas på ett eller annat sätt. Vi får lov att bo här i ettan tills vi får möjlighet att flytta till någon större. Gud vad jag längtar. Nu är framtiden vår!

En annan glad sak som har hänt är att min lärare från John Bauergymnasiet skickade ett mail till mig där han skrev om att han visste en butik i Gävle som kanske skulle vara intresserade av att sälja mina kylskåpsmagneter. Jag ska ta kontakt med de och sen kan jag bara hålla tummarna. Det vore helt fantastiskt om jag fick ut magneterna i butik!! Tack Göran för tipset. Tusen tack!

Snart kommer Bella från klassen hit. Vi ska fota igen. Kladda grön färg på min kropp och hoppas på att klantarslet jag inte sölar ner allt för mycket här i lägenheten.

Ikväll blir det födelsedagsfirande hos Mia.

På tisdag ska jag som sagt läsa upp min dikt Bokstavsbarn inför hela skolan. Nervös?

.. ja tack?????

(Molle var på första sidan i tidningen också)

2 kommentarer:

Sophie sa...

Meen vad kul =) va mysigt för er det kommer säkert bli took bra =) hoppas på ihop flyttnings fest sen då ? =)

B sa...

Är det inte på onsdag vi ska ha show?