onsdag 2 december 2009

#Glömten i ögat

Fan också. Vi skulle ju ta med oss en favoritscen ur valfri film imorgon och visa för klassen. Kom på det alldeles nyss. Vet inte alls vad jag ska välja så här i sista sekunden. Hade jag haft minne nog tidigare idag hade jag valt någon scen från Into the wild men jag hittar ju inte den förbaskade filmen :(

Imorgon ska jag skriva vidare på min kortfilm. Jag har fått några snilleblixtar idag så det här kommer bli finfint, det känner jag. Visste inte att jag skulle tycka om filmblocket så här mycket. Visste inte ens att jag tyckte om att skriva film. Ibland förvånar jag mig själv.

Idag kom Mathilda hit och avslöjade mitt kvällsgrisande genom att peka på hyllan bredvid sängen och säga "Men Magnusson! Ligger du och kvällsäter?" där låg pepparkakor och annan skit. Pinsamt :)

JA JUSTJA LETA FILM VAR DET. Hejdå!

"Eftersom jag inte ens kan minnas vad jag gjorde igår, kan jag tänka mig det jag minns om några år kommer bestå av fragment som e så små att 90 procent av min biografi får hittas på"

Inga kommentarer: