lördag 5 december 2009

#Färgstarkt





Här är några snabbt redigerade bilder från idag. Tanken innan vi tog dessa bilder var att det INTE skulle se sexigt/porrigt ut på något sätt. Utan vi ville förmedla bilder med attityd, konst och färg i, att man inte ska tänka på att jag faktiskt står i trosor. Enligt mig själv så lyckades vi väldigt bra. Jag ser galen och psycho ut. Men sedan är det upp till "publiken" att avgöra om vi lyckades eller inte. Jag hoppas på det i alla fall. För jag är inte den som vill lägga ut sexiga bilder på det sättet, utan jag vill snarare ge den typen av bilder en käftsmäll och visa att man kan göra så mycket mer än att bara visa kropp (som att stänka färg och leka psykotisk)
Det var ett helvete att få bort färgen sedan. Dessutom STOD jag i min soffa när bilderna togs. Som tur var på en filt som vi sedan kunde slänga. Men hela jag var dränkt i färg och framför allt fötterna som gled omkring på filten.

Att stå modell framför Bella är sjukt roligt och jag vill tacka henne för att hon VILL fota mig över huvud taget haha. Känner mig så bekväm framför henne och det är ett stort plus då vi kan fota en massa galet skit framöver utan att jag ska behöva känna mig otrygg.

VI ÄR BRA BELLA!

Justdet. Min förra lärare nämnde att han kunde hjälpa mig att ordna en webbutik för mina pärlplattor. Det vore så underbart! Tänk om jag får en webbutik så de kan säljas över internet, och att de säljs i vanlig butik i Gävle?

TACK FÖR ATT LIVET ÄR PÅ MIN SIDA!!

Inga kommentarer: