onsdag 23 december 2009

#Mysteriet med linnet


Känner mig tvungen att visa bild på min nya älskade tröja. Den kommer att bäras flitigt må ni tro!

Apropå kläder så är jag ganska irriterad idag, jag har inte fått mitt Mötley Crüe linne ÄN. Jag beställde det i september, då var det en månads väntetid. Jag har skickat 3 mail till tjejen och för två veckor sedan lovade hon att jag skulle ha det innan jul. NEJMEN TACK! TUSEN TACK för att det INTE ligger i min brevlåda. Fan så sur jag blir. Har skickat mail och skrivit att om jag inte får linnet nästa vecka så ska jag ha mina 500 kronor tillbaka. Känns lagomt pissigt att behöva vänta så här länge när jag har betalt och allt.

Nåja. Själv har jag varit duktig och lämnat en Hello Kitty beställning så här på kvällskvisten. Eftersom det är jul och att "kunden" var tjejen som jag köpte lägenheten av så fick hon hemleverans. Jag och mamma tog oss en tur i Järbo och letade upp adressen och slängde ner magneten i brevlådan:)

Idag har jag slått in paket och det har varit ganska svårt. För Molle har dykt på alla presentpapper och dregglat och gnagit. Men det gick bra tillslut och paketen blev fina.

Ikväll ska vi klä julgranen (jag är förresten hos mamma och pappa nu) sedan blir det uppesittarkväll med Bingolotto och jag ska svulla i mig knäck tills tänderna INTE går sönder (gud var vid min sida ikväll)

Hejdå:)

Inga kommentarer: