lördag 26 december 2009

#Is it bilder.2

Igår började jag grina för jag blev så arg på ett quest på WoW. (Man kan undra om det har gått för långt då?) Hur som haver, jag blev tillsist level 80! Idag har jag kört battlegrounds för första gången. Jävlarr var roligt det var!

Jag och Tommi kom nyss hem från en snöpulsande promenad från Hemmakväll (videobutikn) Vi hyrde The Wrestler, Fighting och Knowing. Plus att jag laddade på ett rejält lass med plockgodis som ska svullas inom kort. Fan så gott godis dom har där, helt sjukt! Minns när jag var inlagd på sjukhuset i Gävle 08 och Mathilda kom och hälsade på och hade med sig en påse med godis därifrån, då var jag glad där jag låg med dropp och hele fan.

Idag fyller systra mi år. Grattis gumman! Fick se hennes ultraljudsbilder idag. Tänk att det ligger ett litet barn i hennes mage, ett helt liv hon bär på som kommer ut till oss alla om några månader. Kan knappt fatta det! Jag ska bli moster, hon ska bli mamma. Åh:)

Jag fick hela Sex and the city boxen av henne i julklapp, gud så glad jag är över den. Och för att inte tala om vad jag är över boken jag fick av Tommi (stockholmssyndromet) och duschgrejerna som luktar så gott så man vet inte vad. Tack!!!

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag lägger upp några bilder istället, det blir lite gott och blandat.










1 kommentar:

Josefine sa...

vilken fin röd klänning :)