söndag 6 december 2009

#Städa och sortera

Nu har jag rensat och städat i princip hela dagen. Tv hyllan har nu en stor tom låda för Tommis dvd filmer eller vad han nu vill ha där, halva badrumsskåpet är tomt, likaså två lådor i min buddha hylla och nattduksbordet som står på hans sida. Nu har jag framför allt garderoberna kvar att sortera så att skor och kläder får plats åt oss båda, samt den gröna byrån i köket.

Men hittils är jag riktigt nöjd över att jag lyckades få ihop allt så bra! Två kassar med olästa pocketböcker ska jag ta med till antikvariatet (stava?) i veckan och se om de vill köpa allt rassel:P Skönt att bli av med lite skit.

Nu är magen så jävla hungrig för jag har glömt bort att äta idag.

1 kommentar:

T sa...

Själv har jag 9 svarte sopsäcker i hele jävle hall! (örjan-dialekt) Och det är skräp! Snart äre SOP-RRRENT! *sveper med handen i luften*