tisdag 22 december 2009

#Julhandel, diktsamling och WoW

Nu sitter jag ensam i lägenheten och väntar på att kusin Mathilda ska komma hit. Vi ska nämnligen till Valbo och handla lite. Drygt kommer det att bli, mycket folk och långa köer är inget för fru Magnusson! Jag kommer vara otålig, svettig och det kommer krypa i kroppen. Men jag är förberedd så jag ska försöka bita ihop! Tommi åkte med Danne till Knivsta tidigare idag, han ska fira jul hos sin bror i Uppsala och kommer hem igen på annandagen. Jag längtar redan.

Efter jullovet börjar vi med egna projekt i skolan. Eftersom jag har fått sån positiv respons på Bokstavsbarn och andra texter så har jag bestämt mig för att göra en diktsamling kring ämnet ADHD. Det verkar vara sällsynt att skriva om just det, och jag har heller inte läst några dikter om den diagnosen. Det känns som att det är rätt tid att ta upp det ämnet och någon måste ju vara den första så jag ska se till att det blir en fin samling dikter. Jag ska även kolla med tryckerier och få några ex trycka. Men det är ett senare bekymmer.

Nu till någonting helt annat; Jag har äntligen blivit lvl 79. Så nu är det inte långt kvar till 80! Jävlar vad jag ska spela sen idag. Plöööjja sönder hela Ice crown gosse!

Inga kommentarer: