onsdag 2 december 2009

#Hör ni vilken låt det låter som?

Happ min tv har visst bestämt sig för att ändra kanal av sig själv lite hur den vill, SPÄNNANDE!

Idag har jag Mathilda och Sandra yrat omkring på stan på det sättet som bara vi kan, pratar i munnarna på varandra, vet inte vart vi ska gå, pladder pladder skratt och mer prat i mun och sköna kommentarer.

En massa fåglar lät jätte högt när vi var på väg in på sibylla varpå Sandra säger
Åh lyssna hör ni?!! (gungar rytmiskt med hela kroppen) Hör ni inte vilken låt det låter som?
ETT PAR FÅGLAR LIKSOM HAHA

Sen berättade Mathilda att hon och Fredrik skulle gå på bio. Varpå jag helt enkelt bjuder in mig själv OCH bestämmer film! "ÅH snälla kan inte jag följa med då kan vi se Luftslottet som sprängdes" i samma mening och jag väntade inte ens på ett svar. Sjukt roligt, det tyckte min Mathilda också. Med kom jag och det blev luftslottet som sprängdes och fyfan vilken jävla KANONFILM. Sandra och Sophie följde även med oss. Men vilket kaos innan vi väl kom dit..haha. Vi är bäst så enkelt är det.

Mathildas facebookstatus
"Mathilda ******* har varit på stan med tjejerna. Magnusson bjöd med sig själv på bio OCH bestämde film"

Inga kommentarer: