tisdag 1 december 2009

#Film och sånt

Min mormor är underbar. Vi träffas ganska sällan så det ger mig så mycket att träffa henne nu när jag mår bra psykisk och har tålamod till att vara där. Nu blir hon så tacksam och glad när jag kommer. Idag berättade hon hur stolt hon var över mig. Jag tänker ge bort min gamla laptop till henne, skoldatorn alltså. Jag har ingen användning för den och hos henne kommer den göra mer nytta än i lådan här hemma. Det får bli hennes julklapp. Hon blev glad när jag berättade.

Det var ett bra textsamtal idag i skolan. Klasskompisarna och lärarna tyckte om min filmidé. Det ökade mitt självförtroende.

Nu ska jag slänga i mig mat, spela WoW och sluta fundera på det där med vänskap. Jag orkar fan inte.

-Behöver skrika.

1 kommentar:

Jenny Från klassen sa...

Grattis...
mina fimidder fick väl inge vidare mottagande....men de var inge vidare heller....men var inte nöjd själv inte ens lite grann :(