torsdag 31 juli 2008

ballen


nu har jag donat lite på balkongen också, slängt bort en massa skräp och flyttat om stolar och bord. skönt att äntligen fått det gjort menar jag. herregud vad det har åskat idag då! jag blev helt livrädd.. nästan så att katterna blev det också.

postade dennis skivor idag, det blev tre stycken. jag skrev ett litet brev också, hoppas att han svarar:)

jag hittade molle sittandes i sängen nyss, sådär som på bilden. nästan så att jag blir kär.

lyssnar på jan inge - farsan. den låten kopplas direkt till jan-feb. dimmiga ögon, rött julgransbarr på golvet, snorta tjack på bussen till valbo, henkes galna historier om sparkåkning och fjällpappor, glitterspray och maniska sminkningar, sjukhuset i 4 dagar med morfin och magont, glömma bort att jag har varit på viktors kalas samt ullas kalas, is och den vita jackan.

nu ska jag röka. puss:)

Inga kommentarer: