onsdag 9 juli 2008

thank you

höjning på medicinen igen, 72 mg ligger jag på. vilket innebär hög puls, nervositet och blodtrycksfall igen. förra gången vi höjde så gick det iaf över efter någon dag, så det är bara att stå ut! vet ju att det blir bättre.

det var grymt mycket folk idag på nyvy, 12 stycken. vi brukar knappt vara 6 pers. men det var eftervårdare där idag och så hade dennis sin första dag. känns så jävla skönt att vi är vänner igen. det är liv i ögonen på honom nu.. och vi kan prata på ett helt annat sätt.
var så jävla nervös när jag skulle dela, händerna skakade och pulsen var nog på 140. men det gick jätte bra iaf. men blev lite känsligt så jag höll på att börja gråta flera gånger.. tog upp saker som att jag tycker att det är skit jobbigt att inte veta hur jag ska bete mig när tex någon är här. nu när jag inte drogar längre. jag vill försöka verka så bra hela tiden. göra den andra personen nöjd och att denne inte ska tycka att jag är tråkig osv.. förut behövde jag inte tänka på sådant. det blir på ett annorlunda sätt nu.. dennis sa till mig i rökpausen "varför tänker du så mycket på vad andra tycker sophie? låt de sköta sitt så blir det bra". och det kanske är så. jag är glad att du är tillbaks i mitt liv.

Inga kommentarer: