onsdag 2 juli 2008

tråkigt, nä menar du?

jaha, ska jag bli tvungen att fasta tills på måndag ellär? har sån jävla tandvärk och det blir bara värre när jag äter. nåja.. fått tid hos tandläkaren iaf så det blir att bli väck på midazolam sen göra det där dom ska göra. bläblä.

stefan ringde nyss, jag frågade honom om det hade hänt något roligt på roskilde, varpå han svarar "ja det har det men det är nog sånna saker som inte du vill veta, sånt som händer på festivaler sånt stannar på festivaler". jaha tänkte jag, kämpade på som fan för att låta som att jag inte brydde mig..
han frågade vad jag gjorde, och vad jag har gjort dom här dagarna. jag vill bara ljuga och säga "ja igår var jag i sthlm hela dagen, på kvällen gick jag en kompis ut och åt, idag har jag varit i sommarstugan och efter det möblerade jag om lägenheten samt åkte till ikea och köpte ny matta till rummet" men jag kan ju förfan inte ljuga så jag lär skämmas och säga "jag har bara suttit hemma och glott" som VARJE JÄVLA GÅNG VI PRATAR. jag vill också ha saker att göra, vill inte låta som världens tråkigaste människa.
han var full i telefonen, sa tillsist att jag inte lät något glad, att jag lät irriterad.. "det kan bero på att du är full och är på roskilde, jag sitter hemma och ät nykter samt har tråkigt". han säger flera gånger att jag låter irriterad, tillsist börjar jag böla i telefonen, JAG VAR INTE IRRITERAD JAG HADE INTE NÅGOT ATT PRATA OM BARA.. tror inte han hörde att jag grät men, jag gjorde iallafall det.

och snälla någon, KAN DAVID LINGVALL SLUTA SKRIVA TILL MIG OCH SLUTA FRÅGA OM JAG SKA MED OCH DUSCHA OCH SLUTA FRÅGA OM HAN FÅR SOVA HÄR OCH SLUTA FRÅGA HUR JAG MÅR FÖR JAG VILL INTE PRATA MED DIG DIN DRYGA JÄVEL.

Inga kommentarer: