torsdag 31 juli 2008

frissit


kom nyss hem från nyvy, orkade inte vara kvar med tanke på att jag är halvt blind på ena ögat, bara grumligt..
så nu sitter jag hemma med kudden i knät, tv'n är på och balkongen är öppen. katterna sitter ute i solen och tittar på fåglar och dagisbarnen som leker och härjar.
ställde in sån där stinas kyckling i ugnen så det blir till att äta om en timme. är hur hungrig som helst. har ätit riktigt bra nu de senaste dagarna, ska man våga sig på vågen?

jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, någon som har något förlag kanske?

ps, jag har 70 kronor på kontot..

6 kommentarer:

David sa...

Hmm.. 70 kr.. vad kan man hitta på för skoj för de? Iof måste det kosta pengar för att ha skoj? :D

Jag skulle samla ihop lite vänner o antingen kolla på en film eller bara dra ut o sätta sig i solen o njuta av sommarkvällen.

Jag vet iof inte själv vad som händer ikväll, men de blir nog soffan för min del. Har ny soffa så måste sitta in den ;D

sophieproppz sa...

Jag känner mig rätt så sugen på att lägga mig i parken på en filt och njuta av värdet och några cigaretter, samt en bra bok. Men as pinsamt o ligga själv haha.

Jaså så du bor o Gävle du, där går jag i skolan:) John Bauer..
Jag vill också ha en ny soffa, man sitter som ett as i min..:/

David sa...

haha.. hoppas isf vädret är bättre hos dig än vad de är hos mig. För just nu öser det ner och åskar. Men de är precis så jag vill ha det när man sitter o myser i soffan :D

Du får väl komma o testasitta min soffa då :D

sophieproppz sa...

Ja här öser det ner också, är LIVRÄDD för åskan. Alldeles ovan för mig just nu.. ush säger jag bara, katterna blir till och med rädda:P

hade det inte vart för regnet så;P

David sa...

Uscha då, de var inge vidare.. men du har iaf katterna som du kan mysa med.. ni kan trösta varandra :)

Du har inte msn eller nå sådant?

sophieproppz sa...

adda på du:)

PAJ_ass@hotmail.com