måndag 7 juli 2008

det ordnar sig


jaja, nu är det folk som jag inte vill ska läsa mig blogg, som läser. men det är skitsamma. jag tänker iallafall skriva EXAKT vad jag vill här. orkar liksom inte bry mig..

idag har jag varit hos tandläkaren, det gick väl bra men jag kunde knappt gå så en sköterska fick hålla i mig och stödja mig hela vägen in till rummet. nåja.
stefan har kommit hem, vi ska ses idag. har spart jordgubbarna som jag och mamma tydligen köpte idag (?). så det kan vi äta!

imorgon ska jag träffa dennis, vi ska titta på film.. jag är så nervös, så jävla nervös. fast det är inte på något negativt sätt.. undrar bara om saker kommer bli annorlunda.
love skrev till mig igår, han sa att han inte var sur.. han frågade hur jag mådde och vad jag gör nu för tiden. åh vad jag saknar dig!!!
känner att jag vill ta in på ett lyxhotell över några dagar och få massage och beställa roomservice käk. någon som bjuder??

Inga kommentarer: