lördag 26 juli 2008

fagge


igår var vi till kharma. någon knackade mig på ryggen, vänder mig om. tittar och tror jag drömmer.. kopplar efter någon sekund att det är fagge! min bästa vän från högstadiet. jag blev så himla glad!! lillkillen hade blivit stor.. honom har jag verkligen saknat. alla kvällar hos mig, cigg, mopeder (hahaha), stadsparken, i skolan, fronda, ditt fluffiga hår som flög när du sprang, ditt sätt att spotta på, ditt skratt, din vänskap. fan vi var ett riktigt radarpar, sedan slutade jag nian och vi sågs inte mer. så nu 5 år senare står du bara där. vi har missat 5 år av våra liv. vill höra allt, allt skvaller, allt du har gjort, allt du inte har gjort och allt du ska göra.
minns när vi låg uppe på mitt rum i järbo, du skulle sova över, vi låg och pratade hela natten och du kliade mig på ryggen.. tack för alla minnen fagge:) vi måste ses snart!
annika kom fram till mig också, jag skickade ett sms till henne för två veckor sedan, bad om ursäkt över att jag har varit som jag har varit, att jag inte har varit människa under de 2 senaste åren, och att jag saknade henne.
hon kramade mig igår och sa tack för sms;et, hon berättade också att hon inte visste hur hon skulle svara på det. "fan paaj, vi måste träffas snart, prata, skratta och röka cigg, som förut, jag saknar ditt skratt!!". så kom tårarna:)
vilken nostalgi kväll va

Inga kommentarer: