måndag 28 juli 2008

molleliten


jag har sovit två timmar inatt. känner mig alldeles stel i kroppen. kunde inte somna igår så jag låg vaken och läste ut sofia´s bok. den läste jag ut vid 23. var fortfarande inte trött så jag började att läsa en annan bok som handlar om en tjej som blev kidnappad i 80 dagar i belgien av en äcklig man, somnade vid 03 och vaknade 05.10, låg och läste till 07 och nu har jag bara ca 5 sidor kvar av boken sen har jag läst ut även den.

jag har hostat hela natten och det gör så fruktansvärt ont i halsen, det känns som att det är en stor böld långt bak, det ömmar och jag kan knappt svälja. så idag tänkte jag leva på fishermansfriend.

ska promenera bort till nyvy nu, sedan åka till psyk och fylla på min dosett med medicin och prata om hur det går med den, sedan handla mat med mamma.. sist men inte minst så blir det blåbärspannkakor med stefan. jag känner mig hur kär som helst, ska du veta. hihi

Inga kommentarer: