fredag 25 juli 2008

vad är felet?


jag känner min kropp och nu är det något som inte är som det ska. jag har ätit ca tre måltider på en vecka, jag får krypa fram i lägenheten för att inte svimma när jag reser mig upp, jag mår fruktansvärt illa emellan åt, jag har ingen som helst energi, jag är onormalt trött och det värker och hettar i kroppen.
jag har ingen aning vad det beror på? det är minst sagt riktigt drygt, helst skulle jag vilja kunna äta normalt igen. men det är inte mycket som går ner och när det väl gör det så blir jag mätt efter bara några tuggor..


men jag ska samla krafter och träffa kapil halv åtta, sedan ska vi på sinnesrogudstjänst i kyrkan. nej jag är inte kristen och nej jag tror inte på gud (inte på den uppe i himmelen iaf). har aldrig varit på sinnesron så det ska bli trevligt, det är främst för folk som går på AA och NA möten.

får ångest över att jag inte har orkat lekt med katterna, å andra sidan så verkar inte de orka heller eftersom det är så galet varmt..


nåja, hoppas att allt är bra med er tappra läsare:)

Inga kommentarer: