lördag 5 juli 2008

försöka vara bra

hade så jävla svårt att somna inatt, hade fått så mycket intryck av dagen. alla möjliga röster, låtar och ord lekte kaos i huvudet på mig när jag försökte sova.. som en egen talkshow i skallen..

sitter just nu hemma hos mamma & pappa. pappas bror syster och deras fru och man är också här. törs inte riktigt gå ut och prata med dom för de kommer bara fråga vad jag gör nu för tiden och om jag har något sommarjobb. vad ska jag säga liksom? de vet inte om mitt förflutna och jag vägrar säga att Jag går tolvstegsprogram. får säga att jag helt enkelt inte har fått något sommarjobb ännu, och som vanligt så kommer de tycka att jag är en bortskämd unge. jaja, tyck vad ni vill:) ni vet ingenting.

på måndag kommer dennis hem. jag undrar hur stämmningen mellan oss kommer bli, om det kommer vara tryckt eller nästan som vanligt? han ska även börja på nyvy på tisdag.. jag har saknat dig.
men någoon jag saknar mest är love, vart är du? hur mår du? när kommer du hem? hatar du mig? har du förlåtit mig? är du svin arg? hoppas du någon dag kommer inse samma sak som dennis gjorde.. älskade, älskade, älskade love.
"ja justja man måste ju dra ner handtaget för att komma ut också"







Inga kommentarer: