onsdag 4 mars 2009

.

jag är just nu bland psykadelisk 60tals rock och svävar. lite jefferson airplane, the doors och the beatles. tänk om jag skulle få vara med och se när dessa band blev höjd upp till skyarna.. få vara med och se hur musiken växte och växte.. gå på flummiga konserter i hippie-kläder och bara leva loppan. i mitt nästa liv vill jag leva på 60 talet, eller så vill jag bo i mexico och höra så sköna accenter att man får orgasm.

jag har en fråga..eller, ett konstaterande egentligen. ni som har läst kaosflickan, och sitter inne på lite tips och råd om att tex: detta borde hon ha skrivit mer om, formulerat bättre, lagt till, tagit bort, förklarat djupare osv.. säg det till mig. jag är i stort behov av kritik och respons. så som det ser ut nu har jag fastnat helt och hållet. jag kommer ingen vart. jag behöver bolla mina tankar och idéer med någon, men det är så svårt när magnus sitter i afrika, 14 timmar härifrån..

Inga kommentarer: