tisdag 3 mars 2009

hämta andan

idag var jag till vetrinären med molle, han var så himla duktig och jag fick beröm för att jag sköter hans ögon och näsa så bra. de tyckte att han var en stilig katt. några prover togs för att se så han inte har någon infektion eller liknande i kroppen, i övrigt var han en frisk liten griskatt.

på torsdag åker jag och mathilda till stockholm, vi bor på hotell över natten och ska mysa omkring i vår egna takt, inget stress och galenskap -bara njuta. och jag längtar. vi är framme 11 på torsdags morgon och hemma igen på fredag vid 19 tiden. kristian ska bo hos mig och ta hand om katterna. tack älskling.

min micro har gått sönder, den bara small till tidigare ikväll. det var väldigt onödigt, men jag får köpa en ny imorgon.. micro är något jag verkligen behöver.

på lördag spelar organismen i borlänge. är det någon som vill följa med? jag skulle nästan kunna åka själv för att jag älskar den mannen så mycket. men nej, någon till själ ska med så enkelt är det. så VILL DU ÅKA MED MIG?

nu ska jag försöka sova.. är jedde trött.
godnatt alla där ute. godnatt t, jag älskar dig.

2 kommentarer:

Magnus sa...

Älskar inte organismen så mycket som du, men släng in ett sexpack Cola så funderar jag på saken;)

sophieproppz sa...

följ med för 17! eller vart var det du bodde?:)