onsdag 4 mars 2009

puh...

det är så svårt att komma ihåg allt som har hänt, angående mitt skrivande. så jag har försökt att göra en överblick på hur det har sett ut (i korta stödords-drag)

Mars 2007 Kommer hem från avgiftning
Mars 2007 Tänder på
April 2007 Tjackrace-period och en vän från avgiftningen dör
Maj 2007 Relativt lugn period, bal med Jenny och jag knaprar stesolid vid middagen. Testar subutex och finner mitt livs kärlek. Fyller år, påtänd och har klåda på kalaset.
Juni 2007 Skolavslutning, jag stannar hemma och snortar sub. Resten av månaden är en subutex period. Ligger mest i sängen och spelar tv-spel med Anna. Äter även lite benzo då och då.
Juli 2007 Benzo och stilnoct period. Jobbar alltid påtänd. Blir även inlagd på psyk 3 vändor i Juni/Juli. Ligger ofta i parken och är subbad.
Augusti 2007 Benzo, subutex och stilnoct period, jobbar som fotograf, helt väck.
September 2007 Anna och jag åker till ***** snortar sub på tåget och ser på Håkan Hellström.
September 2007 Anna jag ***** och **** åker till Afrika med 2c-b
September 2007 Jag får psykos av Stilnoct, blodiga knogar, skriker på bilar och åker taxi helt förvirrad till Järbo, mamma och pappa fattar ingenting, Resten av September röker jag cannabis
Oktober 2007 BIG utbildningen, går på subutex
Hela oktober är en subutex månad och jag praktiserar på dagis, har med sub på praktiken.
November 2007 är också en lång sub-period.
November 2007 Anna och jag på Tiesto, köper tjack och snortar på toan, dansar i 4 timmar.
December 2007 Får formulär om ADHD
December 2007 Anna och jag på kultiration, subbade
December 2007 Roppar & T period, nojan till kojan kom, gröna parlinotomtar och iktorivil Januari 2008 Inlagd 5 dagar på Gävle sjukhus pga magsmärtor
Januari 2008 Cannabis veckor
Slutet på Januari börjar helvetesveckan med rökheroin, roppar, överdosering av tramadolpulver.
Februari 2008 Inlagd på Gävle sjukhus igen
Februari 2008 Slutar knarka.

Inga kommentarer: