tisdag 31 mars 2009

clowner

just det, en fundering innan jag lägger mig..

det är så väldigt skrattretande, att människor orkar ifrågasätta vad jag gör uppe sent om nätterna ibland? måste man vara påtänd för att sitta vaken 01 eller? jag hade glömt mitt msn på i telefonen i helgen, och när jag vaknade såg jag att flera stycken hade skrivit och undrat över vad jag egentligen gjorde uppe så sent och yada yada bla! har ni ingenting annat att reflektera över än om jag KANSKE har tänt på igen bara för att jag är inloggad på msn om nätterna? fan öppna ögonen istället och se mig LIVE om det nu är så viktigt att veta hur min drogfrihet går, än att försöka leka dektektiv genom internet. -pajasar!

jag förstår att vissa blir oroliga och undrar över mitt liv då och då. men de människor jag syftar på här ovan är dessa skallerkärringar, osäkra och livlösa personer som inte har någonting annat för sig än att gnälla och påpeka.

så, nu fick jag det sagt.
godnatt:)

Inga kommentarer: