onsdag 11 mars 2009

Framåt


Någon är åksjuk. Fy farao. I vissa bilar blir jag sjukt illamående, typiskt att jag ska bli det i bilen jag övningskör i. Nåja, nu har jag klagat klart. Har kört i stan, i örta, i björksätra och i en massa rondeller och trafikljus idag. Läraren sa att om allt går så bra som det har gjort denna vecka, nästa vecka, så kan jag boka uppkörning då :) plus att jag ska kunna teorin då. Känns så himla bra. Väntar på en teorilektion just nu. Sen kommer mamma och pappa och hämtar katterna och spikar upp min manu chao tavla åt mig. Jag sover hos Sophie i natt för imorgon blir det monday bar kryssning mina damer och herrar. Helt underbart. Livet leker. Vill hälsa tack till Mia som kom över med tröjan hon köpte i thailand åt mig:) en ed hardy hood. Tack för trevligt sällskap också! Hej svejs alla. Kanske skriver mer hos Sophie eller imorgon innan vi åker. Fridens till allt flammigt folk där ute ;) ha de gött häj.

1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas du får en trevlig stamp kväll ombord :D tack själv för sällskapet igår, får vi göra igen nån gång :D
kram kram