tisdag 10 mars 2009

guld och backar

hej fans, folk, vänner osv:)

sitter just nu och är så där skönt trött i huvudet som jag bara lyckas bli ibland. så där trött som alla andra blir om kvällarna utom jag, utom idag. så jävla skönt att kunna gå ner i varv för en gångs skull. tackar mitt brinnande huvud som går om dagarna på körskolan. vilka framsteg jag har gjort, igår lärde jag mig att starta, växla och krypköra. ja, idag har jag kört i stan, i rondeller, trafikljus, backat och vänt i korsningar, lärt mig mycket om högerregeln osv. brååååh, sa jag till mig själv i bilen, läraren hakade på min göteborska och så satt vi där och snackade så i några meningar haha.

jag och jocke har pratat mycket om skrivkramp idag. för vi båda lider utav det. vi har höjt ribban så pass mycket i skrivandet att vi inte kommer någon vart då vi känner att allt som vi skriver måste vara guldkorn, blir det något halvdant vill vi inte skriva. skönt att han har samma problem som mig, jag kan ventilera och prata med någon som förstår.. jag måste försöka hitta tillbaks till skrivandet igen, kanske sänka ribban lite och tänka att det blir bra även fast det kanske inte är guldrader liksom.. jag har stirrat mig blind helt enkelt.

nu jamar kråkan som en könsmogen kyrktupp så jag måste leka av henne lite med den rosa könstiga leksaken. sen läsa i teoriboken sen sova.

puss puss puss, fina ni.

1 kommentar:

Anonymous sa...

vad bra att det går bra!
kortet är ditt snart gumman :)