söndag 15 mars 2009

drömmen om birro


jag har drömt att jag träffade marcus birro. han gav mig den mysigaste, varmaste, ärligaste,mjukaste och vackraste kramen jag någonsin fått och jag viskade i hans öra att "dina ord har hjälpt mig genom min drogfrihet".

jag och mamma var på affären och handlade igår, jag går som vanligt fram till tidningarna för att leta ut den korsordstidning som ser roligast ut, men min blick fastnade på en annan tidning.. jag blev helt lycklig och började le när jag såg vilka som var på framsidan och jag ropade till mamma "titta! det är ju birro och hans tjej" jag vet inte, men jag känner lycka av att läsa om alla framsteg och om stoltheten som lyser så klart genom bloggen. det är så vackert.

tack för att drömmar finns. drömmen jag hade i natt kommer jag att leva länge på.

Inga kommentarer: