lördag 14 mars 2009

hej














jag lever!



kom hem från monday bar spring cruise igår kväll. har haft helt underbart roligt! dansat så mycket jag bara orkade. mest stod vi på hardstyle golvet, där trivs jag bäst.. bland hårdare techno, det blir för mjukt och halvdant för mig annars:) men armin van bureen var grym och sophie sugar också dessutom.

innan jag åkte iväg på kryssningen så såg jag det som en utmaning för min drogfrihet, med tanke på att det förekommer en hel del droger. men jag tänkte inte på droger i ett romantiskt syfte, kände endast avsmak och äckelkänsla när jag såg någon vara påtänd. så när jag kom hem var jag så otroligt stolt och glad över att jag inte reflekterade över återfall osv..

men tydligen gav bilderna jag lagt upp på mig från kryssningen ett annat intryck. fick höra direkt när jag lagt upp den att jag hade SÅ stora pupiller att det knöt sig i magen av oro, och att jag såg så ohälsosamt smal ut.. jag vet inte jag blev bara så väldigt ledsen av att höra det. väldigt ledsen. trodde att mitt drogfria liv skulle lysa igenom men icke. kommer få leva livet ut med att övertyga övertyga övertyga. en narkoman är svår att lita på, jag vet det! men jag tog så hemskt illa upp i vilket jävla fall som helst.
kryssningen var det bästa jag varit med om! tackar sophie för underbart sällskap.

2 kommentarer:

Mia sa...

tycker då INTE att du ser ohälsosamt smal ut, du ser bra ut ;)
hoppas du hade super skoj. höres
kram kram

Jenny sa...

Du är vacker, och dina pupiller är alldeles normala. I should know!
Puss