måndag 30 mars 2009

yo

jag är så jävla dö-trött att jag vill somna om och sova hela dagen ut. jag skulle ju fan till historian i morse men tydligen så vaknade jag inte av alarmet. dessutom har jag tappat ett rått ägg på köksmattan och en kastrull med vatten på golvet. det är nog inte min dag idag.

men jag lyssnar på moby, som påminner mig om j. han åkte hem igår. det blev cch är så klart väldigt tomt.

jag har beställt pärlor för 350 kronor vilket kommer att resultera i flera tusen pärlor i olika färger. jag längtar!! är det någon som vill ha något så är det bara att hojta till;)

jag måste skriva mitt personliga brev också.. inför ansökningen till västerbergs folkhögskola och kursen "skriv färdigt din roman". jag önskar av hela mitt hjärta att jag kommer in. och jag ser inte fram emot studentveckan, jag får bara en klump i magen och undrar om jag ska skita i alla dagar förutom självaste studentdagen?

Inga kommentarer: